7 januari 2019

Utvärdering v.1 & Planering v.2


Måndag 31/12 - Ingen läsning
Tisdag 1/1 - Ingen läsning
Onsdag 2/1 - 57 sidor ur The Seven Deaths of Evelyn Hugo
Torsdag 3/1 - 39 sidor ur The Seven Deaths of Evelyn Hugo, 28 sidor ur Blackmoore
Fredag 4/1 - 47 sidor ur The Seven Deaths of Evelyn Hugo, 32 sidor ur Blackmoore
Lördag 5/1 - 43 sidor ur The Seven Deaths of Evelyn Hugo
Söndag 6/1 - 27 sidor ur The Seven Deaths of Evelyn Hugo

Utlästa böcker januari: 0

Jag är glad att jag ändå har läst lite mer regelbundet den här veckan, även om jag ännu inte läst ut någon bok. Har dock inte blivit så många sidor, men det är inte det viktigaste.

🌞

Den här veckan känns än så länge relativt lugn, jag har tänkt börja med att gå igenom lite material inför hemtentan som inte börjar förrän vecka därpå, men jag vill vara väl förberedd inför den. Jag tänker annars försöka ta det ganska lugnt, och ta mig ut på skidorna några gånger i veckan också.

Jag tippar på att The Seven Deaths of Evelyn Hugo av Taylor Jenkins Reid kommer att bli utläst under veckan. Jag gillar den starkt, framförallt karaktärerna och hur sättet som vi får ta del av berättelsen.

Jag håller också på med Blackmoore av Julianne Donaldson, den vill jag försöka läsa ut så snart som möjligt. Den har inte riktigt fångat mig och jag tycker den är lite tråkig och händelselös, men å andra sidan har jag inte kommit så långt i den.

Utöver det vill jag hinna med att börja med Iskalla ögonblick av Viveca Sten och Spökstaden av Ransom Riggs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...