21 januari 2019

Utvärdering v.3 & Planering v.4


Måndag 14/1 - 74 sidor ur Gemina
Tisdag 15/1 - 72 sidor ur Gemina, 20 sidor ur Blackmoore
Onsdag 16/1 - 64 sidor ur Gemina
Torsdag 17/1 - 70 sidor ur Gemina, 32 sidor ur Blackmoore
Fredag 18/1 - 74 sidor ur Gemina (utläst)
Lördag 19/1 - 64 sidor ur Dumplin, 86 sidor ur Blackmoore (utläst)
Söndag 20/1 - 51 sidor ur Dumplin, 79 sidor ur Iskalla ögonblick

Utlästa böcker i januari: 3

Den här veckan gick hur fort som helst! Det gick bättre än vad jag trodde att skriva tentorna och jag hann även med att läsa en del. Det var också skönt att äntligen få läsa klart Blackmoore, som var något av besvikelse.

🌞

På måndagen börjar vi en ny kurs, Vård, samhälle och hälsoekonomi, det ska bli spännande att se hur den är upplagd. Med det sagt vet jag inte riktigt hur mycket jag kommer hinna läsa, men hoppas att det ska bli några sidor i alla fall.

Min läsplanering för januari har fallerat ganska rejält, men det känns inte som någon större katastrof.

I helgen började jag med Dumplin av Julie Murphy och den kommer jag fortsätta läsa tillsammans med Camilla. Har inte hunnit så långt än, men den är intressant.

Dessutom började jag med Viveca Stens novellsamling Iskalla ögonblick. Jag läste den första novellen igår, och jag hoppas jag ska kunna läsa klart hela boken under veckan.

Dessutom vill jag gärna hinna börja med Spökstaden av Ransom Riggs.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...