14 januari 2019

Utvärdering v.2 & Planering v.3


 

Måndag 7/1 - 65 sidor ur The Seven Husbands of Evelyn Hugo
Tisdag 8/1 - 43 sidor ur The Seven Husbands of Evelyn Hugo
Onsdag 9/1 - 45 sidor ur The Seven Husbands of Evelyn Hugo (utläst)
Torsdag 10/1 - 76 sidor ur Gemina
Fredag 11/1 72 sidor ur Gemina, 35 sidor ur Blackmoore
Lördag 12/2 - 72 sidor ur Gemina
Söndag 13/2 - 72 sidor ur Gemina

Antal utlästa böcker i januari: 1

Lite besviken att jag endast hunnit läsa en bok hittills i år. En bok som jag håller på med just nu är jag inte så förtjust i, och det är kanske det som gör att det har blivit lite stopp i läsningen.

🌞
Den här veckan ska jag göra två stycken hemtentor, jag håller tummarna att det ska gå bra då kursen har känts rörig och ostrukturerad. 

Gemina av Amie Kaufman & Jay Kristoff kommer jag fortsätta läsa tillsammans med Camilla under veckan. Jag gillar sättet den är berättad på, den är så annorlunda! Men jag vet inte om jag tycker lika bra om den här som jag tyckte om den förra boken i serien. 

Jag måste verkligen ta mig i kragen och läsa ut Blackmoore av Julianne Donaldson. När jag väl sätter mig och läser den så går det ju snabbt att läsa, men jag tycker den är så tråkig. 

Efter det hoppas jag kunna börja med både Iskalla ögonblick av Viveca Sten och Spökstaden av Ransom Riggs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...