4 mars 2019

Utvärdering v.9 & Planering v.10


Måndag 25/2 - 45 sidor ur Askfödd
Tisdag 26/2 - 57 sidor ur Askfödd (utläst)
Onsdag 27/2
Torsdag 28/2
Fredag 1/3 - 73 sidor ur Warcross
Lördag 2/3 - 58 sidor ur Warcross
Söndag 3/3 - 58 sidor ur Warcross


Utlästa böcker i februari: 9
Utlästa böcker i mars: 0


Har inte blivit så mycket läst den här veckan, har inte haft så jättestor lust till det heller. Har läst en del kurslitteratur och då har jag inte varit så intresserad av att läsa vanliga böcker sen. Den här veckan hoppas jag ska bli lugn. Vi har ett grupparbete på distans, vilket känns ganska annorlunda men det kommer nog gå bra.

Jag håller fortfarande på  med Carrie av Stephen King. När jag sätter mig ner och läser den så gillar jag det jag läser, men  har saknat lite sug.

Tillsammans med Camilla läser jag nu Warcross av Marie Lu och den är riktigt intressant och såhär långt ganska spännande.

I veckan har jag tänkt försöka börja med Fruktan: Donald Trump i Vita Huset av Bob Woodward. Jag hörde först talas om den i USA-podden och blev lite nyfiken på den och när jag såg att den skulle komma på svenska så blev jag ännu mer nyfiken på den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...