28 oktober 2016

Helgens läsning

Läsningen den här veckan har inte varit på topp, men det har blivit några sidor nu och då i alla fall och det får jag väl vara nöjd med! Idag har jag varit ledig och jag har passat på att ladda upp för helgen och städat lite grann. När jag jobbar helg brukar det inte bli mycket läst, men jag tänker i alla fall fortsätta med Onda flickor av Alex Marwood. Gillar verkligen spänningen och stämningen som byggs upp i boken.



Jag har också planer på att börja läsa Saker min son behöver veta om världen av Fredrik Backman. Jag älskade ju En man som heter Ove, och jag vill ju läsa alla hans böcker men vill dra ut på det lite grann så att jag inte blir utan.


4 kommentarer:

  1. Jag jobbar också i helgen, det känns så segt :P

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar i morgon men annars hoppas jag att hinna läsa lite Mardrömmar av King :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...