26 oktober 2016

Läsplanering november

Förra månadens planering lyckades jag i alla fall följa någorlunda. Det är helt otroligt vad fort tiden går och det är redan november. Tänkte att jag skulle skriva upp de böcker jag hoppas på att hinna läsa under månaden, men jag har inte alltför stora förhoppningar.

Jag vill gärna avsluta Boktolvan för i år, den enda författaren jag har kvar där är Kristina Ohlsson och då tänkte jag börja med att läsa Askungar som är den första delen om Fredrika Begrman.

Just nu har jag tre sista böckerna kvar i Harry Potter-serien och mitt största mål den här månaden blir att försöka läsa klart hela serien. De böcker jag alltså har kvar är:
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Harry Potter and the Deathly Hallows 
Harry Potter and the Cursed Child 

Om jag kommer läsa dem i ett svep eller varva med någon annan bok har jag inte bestämt än. Känner att jag verkligen vill avsluta serien nu, så att jag klarar av ett av mina mål för i år.


2 kommentarer:

  1. Funderar faktiskt på att läsa om Harry Potter böckerna snart. De är så mysiga, speciellt nu under hösten/vintern. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är första gången jag läser hela serien, men kan tänka mig att de håller för omläsningar :) Finns alltid något nytt att upptäcka i Harry Potters värld!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...