17 oktober 2016

Veckoplanering v.42


Den här veckan känns betydligt lugnare än förra veckan, är ledig idag plus fredag-söndag så det blir till och med lite långledigt. Läsningen förra veckan gick rätt så segt, en del dagar fick jag ingenting läst och andra lyckades jag läsa rätt så mycket. Den här veckan har jag inget speciellt inplanerat, utan jag hoppas att jag ska få gott om tid till att läsa. Så planeringen inför veckan är precis densamma som förra veckan.

Den här veckan måste jag verkligen se till att läsa ut 438 dagar och Harry Potter and the Order of the Phoenix. Har hållit på med dessa i flera veckor, de är verkligen bra men de tar tid att läsa. HP-boken är på över 750 sidor och 438 dagar klarar jag inte av att läsa i så långa svep, det blir för jobbigt.

Efter det har jag tänkt börja med Onda flickor av Alex Marwood. Ser verkligen fram emot att läsa något av henne och jag tror hennes böcker passar bra nu under hösten.

Sen tror jag inte att jag kommer hinna läsa något mer under veckan, och om jag skulle göra det så är det bara bonus.

2 kommentarer:

  1. Onda flickor verkar riktigt bra! Vill läsa något av den författaren snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört så mycket bra om henne, så tyckte det var dags att testa :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...