31 oktober 2016

Veckoplanering v.44


Läsningen under förra veckan gick ändå hyfsat, trots att jag jobbade rätt så mycket. Den här veckan är betydligt mindre intensiv och dessutom är jag ledig idag och det ska jag passa på att njuta av! Ska också fara och klippa mig och göra lite andra ärenden.

Har sådan tur också att jag är ledig nu till helgen tre dagar och slutar redan kl. 13 på fredagen, är så glad över det för det är inte ofta jag har slutat så tidigt!

Först och främst måste jag läsa ut Onda flickor av Alex Marwood, har inte alls speciellt mycket kvar av den. Hade tänkt läsa ut den igår, men när jag kom hem från jobbet hade jag migrän så läsningen var inte direkt min första prioritet. 

Jag har tänkt börja med Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K. Rowling, ska bli spännande att se vad som händer i denna och nu är det inte heller så länge sedan jag läste förra delen så jag har inte hunnit glömma så mycket heller. 

Jag brukar försöka att inte läsa flera böcker samtidigt, men i och med att jag antagligen kommer läsa rätt mycket på engelska under månaden så vill jag gärna varva med något mer lättläst på svenska så då tänkte jag läsa Saker min son behöver veta om världen av Fredrick Backman, som jag hade tänkt börja på förra veckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...