11 juni 2018

Veckoplanering v.24


Läsningen under förra veckan flöt på ganska bra. Den här veckan jobbar jag ganska intensivt och jag jobbar dessutom helgen, men jag hoppas men jag ska hinna med en del läsning i alla fall. Framförallt hoppas jag att jag ska hinna avsluta en del böcker. 

Mål för den här veckan blir att läsa ut Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan. Det är inte så mycket kvar så den kommer nog bli utläst i början av veckan. 

Jag hoppas också att jag ska hinna läsa ut Finns det en, finns det flera av Mhairi McFarlane.

Jag håller också på med Den som stannar, den som går av Elena Ferrante. Jag tycker den är ganska seg att läsa men jag ska försöka ta mig en bit längre fram i den. Jag har insett att de böckerna kommer ta tid för mig att läsa. 

Jag hoppas också att jag ska kunna fortsätta med Björnstad av Fredrik Backman i veckan. Jag har hållit på med så många andra böcker, men nu hoppas jag kunna prioritera den. 

Om jag hinner något mer så har jag tänkt börja med månadens fackbok, Charmen med tarmen av Giulia Enders. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...