18 juni 2018

Veckoplanering v.25

Ändå nöjd med förra veckans läsning, har äntligen lyckats komma in i en rutin där jag faktiskt läser varje dag. Den här veckan känns väldigt skönt, jag jobbar bara två dagar i veckan och är ledig hela midsommar. Har inte några speciella planer för den än, vi får se vad det blir.

När det kommer till läsning så blir första målet att läsa ut 1793 av Niklas Natt och Dag som jag läst tillsammans med Camilla. Den är intressant och det känns som den ger en trovärdig bild av hur folk levde på den tiden.

Sedan har jag en del andra böcker igång, de som måste prioriteras denna vecka är Björnstad (Backman) och Ceremonin (Cass) då de snart ska vara återlämnade till bibblan.

Utöver det hoppas jag hinna läsa en del ur Finns det en, finns det flera (McFarlane) och Den som stannar, den som går (Ferrante).

Jag hoppas också att jag ska kunna börja med Charmen med tarmen av Giulia Enders.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...