22 oktober 2018

Veckoplanering v.43


Läsningen förra veckan gick riktigt bra och jag kunde avsluta några böcker också. Den här veckan kommer kanske att vara lite lugnare, då halva veckan kommer gå åt till forumdiskussioner i kursen.

Igår började jag med 30 dejter på 30 dagar av Sarah Title. Jag ser verkligen fram emot att få läsa lite feelgood och det är ett extra plus att den handlar om en bibliotekarie.

I veckan tänker jag också börja med The DUFF: Designtaed Ugly Fat Friend av Kody Keplinger. Ser fram emot att läsa den, har hört mycket talas om filmen men inte boken.

Om jag hinner något mer så är det Darktown av Thomas Mullen som står på tur och som är den enda bok jag har kvar på min tbr för månaden. Är riktigt nyfiken på den boken, verkar riktigt mörk och intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...