16 december 2019

Veckoplanering v. 51


Läsningen under förra veckan har varit OK, men jag skulle önska att jag hann läsa betydligt mer om jag säger så.

Tillsammans med Camilla ska jag läsa den väldigt passande boken Jag kommer hem till jul av Joanna Bolouri. En så kallad "jul-lit" som jag antar kommer vara mycket feelgood. Handlingen låter ganska lättsam och jag ser fram emot att läsa den.

För egen del skulle jag allra helst vilja läsa ut Skuggjägaren av Camilla Grebe så fort som möjligt. Och även samma sak med både Dolt i mörker av Elly Griffiths och Annars skjuter jägaren mig av Nele Neuhaus. Men vi får se hur det går om jag kommer hinna med allt.

Sen läser jag även min kalenderbok, En klurig jul av Ingelin Angerborn. Den är riktigt mysig och smårolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...