10 december 2018

Utvärdering v.49 & planering v.50


Måndag 3/12 - 11 sidor ur Mord och inga julvisor, 35 sidor ur Every Heart a Doorway, 55 sidor ur Angivaren
Tisdag 4/12 - 14 sidor ur Mord och inga julvisor, 17 sidor ur Every Heart a Doorway, 53 sidor ur Angivaren
Onsdag 5/12 - 11 sidor ur Mord och inga julvisor, 27 sidor ur Every Heart a Doorway (utläst), 60 sidor ur Angivaren
Torsdag 6/12 - 10 sidor ur Mord och inga julvisor, 55 sidor ur Dvalan, 51 sidor ur Angivaren
Fredag 7/12 - 9 sidor ur Mord och inga julvisor, 45 sidor ur Dvalan, 57 sidor ur Angivaren
Lördag 8/12 - 17 sidor ur Mord och inga julvisor, 52 sidor ur Dvalan, 68 sidor ur Angivaren (utläst)
Söndag 9/12 - 13 sidor ur Mord och inga julvisor, 48 sidor ur Dvalan, 51 sidor ur Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden

Utlästa böcker december: 3

Läsningen den här veckan gick över förväntan, framförallt har böckerna jag läst varit riktigt bra och jag har känt lust att läsa.

🌞

Den här veckan hoppas jag går bra. Idag har jag en inlämning, men det är den sista inlämningsuppgiften före jul i alla fall och jag har också hunnit börja lite med nästa moment. Hela tisdagen kommer dock gå bort då jag ska ner på ett läkarbesök som jag hoppas går bra. Resten av veckan blir förhoppningsvis ganska lugn.

I helgen började jag med Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan och min förhoppning är att jag ska kunna läsa ut den i veckan. Ska också bli skönt att avsluta en serie och jag hoppas boken bjuder på lite härlig julstämning också.

Tillsammans med Camilla läser jag Dvalan av Camilla Grebe och vi kommer fortsätta med den i veckan. Den har börjat bra, men den känns lite annorlunda jämfört med de andra böcker jag läst av henne i år.

Den Årets bok-utmaning som jag har haft i år lyckades inte vidare bra, men jag tänker försöka snygga till siffrorna lite och börja med Flickorna av Emma Cline. Ska bli intressant att läsa den, trots att det kanske är den bok jag ser minst fram emot.







2 kommentarer:

  1. Flickorna vill jag läsa och tror att jag kommer gilla den men kommer jämnt andra böcker i mellan. Men 2019 ska den bli läst!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...