24 december 2018

Utvärdering v.51 & planering v.52

Måndag 17/12 - 21 sidor ur Vi har alltid bott på slottet, 55 ur Flickorna
Tisdag 18/12 - 28 sidor ur Vi har alltid bott på slottet, 67 sidor ur Flickorna
Onsdag 19/12 - 27 sidor ur Vi har alltid bott på slottet, 60 sidor ur Flickorna
Torsdag 20/12 - 39 sidor ur Vi har alltid bott på slottet (utläst), 64 sidor ur Flickorna
Fredag 21/12 - 47 sidor ur Snöstorm och kanelhjärtan, 40 sidor ur Flickorna (utläst)
Lördag 22/12 - 39 sidor ur Snöstorm och kanelhjärtan
Söndag 23/12 - 37 sidor ur Snöstorm och kanel hjärtan

Utlästa böcker i december: 8

Läsningen den här veckan har gått riktigt bra, har hunnit med att läsa en del mellan julstökande och sista studierna för året.

🌞

Den här julveckan kommer nog förhoppningsvis blir ganska lugn och jag hoppas jag ska kunna läsa en del och kanske till och med klara av min Goodreads reading challenge.

I veckan började jag med den juliga novellsamlingen Snöstorm och kanelhjärtan, och den sista novellen kommer nog läsas ut under någon av juldagarna. De är riktigt mysiga och jag gillar hur de hänger ihop med varann.

I helgen började jag även så smått med Blackmoore av Julianne Donaldson. Jag hoppas att jag ska kunna läsa ut den under veckan.

Jag har två böcker kvar av min planering för december och det är Spökstaden av Ransom Riggs och novellsamlingen Iskalla ögonblick av Viveca Sten. Jag hoppas att jag ska kunna börja på dem, även om jag kanske får räkna med att avsluta dem nästa år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...