11 november 2016

Helgens läsning

Är ledig två helger på raken, vilket är rätt så skönt. Under veckan har jag i alla fall hunnit läsa en del och nu tänkte jag bara visa vilka böcker jag läser i helgen. Jag håller på för fullt med Harry Potter and the Deathly Hallows, som ju är den sista romanen om Harry Potter. Jag hoppas att jag kommer hinna rätt långt i den i helgen, då jag har ganska fullt upp nästa vecka.


Sen har jag också tänkt börja med Askungar av Kristina Ohlsson. Ser verkligen fram emot att läsa den och se vad jag tycker.

4 kommentarer:

  1. Är Askungar första delen i den serien av Ohlsson? Har hört så mycket bra om de böckerna men inte läst någon än :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är den första delen :) Jag tror och hoppas den är bra :)

      Radera
  2. Ser ut som att du har en bra helg rent bokmässigt framför dig :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...