25 november 2016

Helgens läsning

Läsningen de senaste veckorna har inte varit på topp, men det har varit mycket annat som jag har behövt göra också. Den här veckan har jag ändå hunnit läsa mer än vad jag trodde att jag skulle hinna och jag hoppas på mycket lästid i helgen.

Håller fortfarande på med både Harry Potter and the Deathly Hallows och Askungar av Kristina Ohlsson. Tycker väldigt mycket om bägge böckerna och jag tror faktiskt att jag kommer hinna läsa ut bägge två under helgen, det är då i alla fall möjligt för jag har inte så mycket kvar i de.



Den bok som står näst på tur efter det är Harry Potter and the Cursed Child. Hoppas att jag hinner börja med den så smått, skulle kännas så skönt att avsluta en serie till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...