28 november 2016

Veckoplanering v.48


Förra veckans läsning  blev ändå mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli! Är så nöjd att jag hann läsa ut Harry Potter and the Deathly Hallows! Den här veckan jobbar jag helg, och dessutom ska jag på en begravning på fredagen så vi får se hur mycket ork jag har till att läsa.

Jag vill verkligen läsa ut Askungar av Kristina Ohlsson, Känns som jag hållit på med den hur länge som helst och det skulle vara skönt att få läsa ut den. 

Sen tänker jag också börja med Harry Potter and the Cursed Child, ser verkligen fram emot att läsa den! Fast samtidigt så är jag lite rädd för att bli besviken. 

Tror inte att jag skriver upp något mer på min läsplanering för veckan, då detta känn som ett rimligt mål och skulle jag läsa mer så är det vara en bonus.

2 kommentarer:

  1. Harry Potter and the Cursed Child ska jag också försöka läsa i december i alla fall :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...