15 november 2016

Länktisdag #24

1. Den 7 november var det kladdkakans dag och jag tycker om att baka ibland och framförallt leta recept och HÄR finns 30 olika recept på just kladdkaka.

2. Anna tipsar om ett gäng olika podcasts HÄR. Jag fick många intressanta tips där.

3. Förra veckan kom också nyheten av Sheldon från The Big Bang Theory får en egen spinoff-serie som kommer handla om honom som tonåring och vara en prequel till serien.

4. Jag har börjat se på Hawaii Five-0 och dök denna låt upp i ett avsnitt och av någon anledning fastnade jag för den. 


5. HÄR hittade jag några roliga diagram för boknördar.

6. Hur presidentvalet slutade har väl ingen missat och ärligt talat hade jag inte trott att Trump skulle kunna ta sig så långt och framförallt inte vinna! I DN  hittade jag i alla fall detta om kvinnor som skrivit valhistoria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...