17 februari 2020

Veckoplanering v.8

Ny vecka och ny planering, även om den ser ganska lik ut som föregående veckor. 

Föregående vecka lyckades jag äntligen läsa in all studielitteratur till min rapport, så nu kan jag förhoppningsvis släppa det och bara fokusera på att skriva och få lite mer tid till nöjesläsning. 

Tillsammans med Camilla läser jag Darkdawn av Jay Kristoff som är den avslutande delen i hans Nevernight-serie. Böckerna har blivit bättre och bättre och jag är nyfiken på hur allt kommer att sluta. 

I en readalong läser jag The Fellowship of the Ring av J.R.R. Tolkien. Jag hade nog förväntat mig att den skulle vara svårare att läsa, men det är också en bok som jag kommer låta ta tid att läsa. 

Jag harvar fortfarande på med Bokhandeln på Riverside Drive men den här veckan känns det ändå som att jag kommer avsluta den. 

Jag tar upp en till bok på listan och det får bli Nora eller brinn Oslo brinn av Johanna Frid som är en kort bok under 200 sidor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...