20 april 2020

Veckoplanering v.17


Läsningen de senaste veckorna har väl gått lite sådär, men jag är nöjd bara jag inte tappar läsningen helt. Denna vecka är det tillbaka till studierna som gäller, men jag hoppas så klart hinna läsa en del roligare litteratur också.

Tillsammans med Camilla läser jag Vända världen rätt av Jennifer Niven. En ganska så fin ungdomsbok som dessutom är väldigt lättläst.

Efter det tänkte vi nog ge oss i kast med att läsa lite seriealbum, det blir nog Umbrella Academy av Gerard Way, då vi tidigare har sett tv-serien.

Efter det kommer vi läsa ytterligare en novell av Brandon Sanderson, The Emperor's Soul.

För egen del fortsätter jag med Nattens cirkus av Erin Morgenstern, men jag har lite svårt att verkligen komma in i boken. Fast när jag väl läser den så gillar jag det jag läser.

Dessutom läser jag lite till och från något kapitel ur The Two Towers av J.R.R. Tolkien. Såhär långt måste jag säga att boken är betydligt bättre än vad jag trodde och mer händelserik än den första.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...