6 april 2020

Veckoplanering v.15


De här senaste veckorna känns det inte som jag har hunnit läsa så mycket, men det blir ändå någon bok här och där. Den här veckan kommer nog också bli rätt mycket plugg då det är dags för hemtenta och jag vill göra så mycket jag bara kan före påsken.

Tillsammans med Camilla fortsätter jag att läsa Elantris av Brandon Sanderson. Gillar verkligen hans böcker och denna är inget undantag.

Sen håller jag också på med Nattens cirkus av Erin Morgenstern. Helst borde jag läsa ut den före onsdag, vi får se hur det går helt enkelt. Men jag gillar den såhär långt i alla fall.

Till och från läser jag också lite dikter ur Milk & Honey av Rupi Kaur.

Nu kring påsk har jag också planer på att försöka börja läsa The Two Towers av J.R.R. Tolkien. Jag gillade ju den första boken i serien och jag hoppas den fortsätter på samma sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...