13 april 2020

Veckoplanering v.16


Läsningen under förra veckan flöt väl på, men hann ändå inte läsa så mycket förrän påskhelgen kom. Den här veckan ska jag jobba extra på samma ställe som jag gjorde min praktik på plus att jag har lite skolarbete att göra, men har jobbat undan det mesta. Med det sagt vet jag inte hur mycket jag kommer orka att läsa.

Tillsammans med Camilla läser jag Elantris av Brandon Sanderson och vi kommer läsa ut den boken idag. Tycker den såhär långt är riktigt bra och jag är spänd på att se hur det hela kommer att sluta.

Efter det kommer nog jag och Camilla börja läsa Vända världen rätt av Jennifer Niven. Det är en bok som jag varit nyfiken på att läsa länge, utan att jag för den delen har så bra koll på vad den handlar om.

Under påskhelgen började jag dessutom med The two towers av J.R.R. Tolkien som är den andra delen i The lord of the rings. Tyckte den började riktigt spännande så jag kommer kanske fortsätta läsa lite här och där ur den.

Dessutom läser jag för egen del Nattcirkus av Erin Morgenstern.

Jag lider absolut inte av brist på böcker att läsa, det är bara tiden som saknas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...