27 april 2020

Veckoplanering v.18

Läsningen under förra veckan rullade på ungefär som vanligt, dock önskar jag ju alltid att jag hann läsa mer.

Tillsammans med Camilla läser jag nu Tid för vila av Johann S. Lee som handlar om homosexuellt föräldraskap i Singapore. Än så länge bara börjat på boken, men jag gillar det jag läst såhär långt.

För egen del läser jag också The Two Towers av J.R.R. Tolkien. Har läst klart ungefär halva boken nu och jag måste säga att böckerna är mycket bättre än vad jag trodde att de skulle vara.

Jag håller fortfarande på med Nattens cirkus men förhoppningen är att jag ska kunna läsa ut den under veckan och därefter äntligen börja med De sju systrarna av Lucinda Riley.

1 kommentar:

  1. Nattens Cirkus är en sån bok som jag också måste ta tag i. Synd att den inte finns på Bookbeat :/

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...