9 mars 2016

A-Ö Boktaggen: Rekommendation

R - Rekommendation. Den bok du senast blev rekommenderad.
Hade ingen sagt åt dig att läsa den här boken hade du förmodligen knappt tittat på den.


Det är sällan jag blir rekommenderad en bok IRL, det är snarare så att det är jag som rekommenderar böcker till andra att läsa. När jag läser andra bokbloggar så får jag ju jämt och ständigt boktips och jag får kanske också upp ögonen för böcker som jag inte skulle ha läst i vanliga fall.

Nu kan jag inte komma på den senaste boken jag blev rekommenderad att läsa, men en bok som jag verkligen inte skulle ha läst om inte någon hade rekommenderat den är Bea Uusmas Expeditionen: min kärlekshistoria.

Den bok är väldigt mycket utanför min comfort zone, men den är verkligen helt fantastisk och är en av de allra bästa böcker jag läste förra året.

Detta ingår i A-Ö Boktaggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...