7 mars 2016

Veckoplanering v.10


Jag fick ju mer lästid än planerat förra veckan, men jag har ändå inte hunnit läsa så mycket. Det mesta beror på att jag har legat i soffan precis hela helgen och varit sjuk. Den här veckan är jag ledig under helgen, men då ska jag fara hem eftersom pappa fyller år.

Jag tänker först och främst läsa ut Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K. Rowling.

Jag har också tänkt börja läsa Snövit ska dö av Nele Neuhaus, en bok som jag har sett fram emot riktigt länge.

I mars har jag också tänkt läsa en hyllvärmare och då har jag tänkt läsa Häxan och lejonet av C.S Lewis. Jag har ju som mål i år att avsluta fler serier och i år har jag tänkt försöka läsa klart Narnia-serien.

2 kommentarer:

  1. Snövit ska dö är jag nyfiken på :) Hoppas du recenserar den sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, då när jag läst den ska jag försöka knåpa ihop en recension :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...