11 mars 2016

Helgens läsning

Jag har just kommit hem från jobbet och ätit middag. Jag körde hem efter jobbet så nu ska jag vara hemma hela helgen så jag får hoppas på bra väder så att man kanske kan fara ut och köra skoter. Innan jag for från stan var jag också och hämtade ut ett paket med böcker och jag ser verkligen fram emot att läsa de böckerna. Jag kommer visa böckerna lite närmare slutet av månaden.

Igår kväll läste jag ut Häxan och lejonet och nu ikväll ska jag se om jag hinner börja på en ny bok. Den bok jag har tänkt läsa är Snövit ska dö av Nele Neuhaus.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag har höga förväntningar på den! :)

      Radera
  2. Den boken är jag nyfiken på. Står i kö på bibblan men det tar en evighet!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...