28 mars 2016

Veckoplanering v.13


Förra veckans planering höll riktigt bra och jag hann börja läsa på Jag är pilgrimen. Jag kommer att försöka läsa ut den i veckan. Jag jobbar rätt så intensivt men pilgrimen är så lättläst att det inte borde vara nåt problem.

Jag har också tänkt börja läsa Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald. Det är en bok som jag haft stående i bokhyllan länge och jag känner mig rätt så sugen på feelgood.

Jag tror inte egentligen att jag kommer hinna läsa nåt mer under veckan så jag tänker inte skriva upp några fler böcker utan om jag skulle hinna läsa mer så blir det bara bonus.

2 kommentarer:

  1. Det låter som bra planer tycker jag! Jag ska definitivt läsa färdigt Nyckeln och sen börja på något nytt, spännande. Jag har inte bestämt mig för om det blir Systrars öde eller Glastronen men verkar ju bli fantasy i alla fall ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyckeln älskade jag! De andra böckerna du nämner är jag också nyfiken på att läsa :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...