7 juli 2017

Helgens läsning

Tänkte visa upp de böcker jag tänker läsa nu i helgen, fast jag tror inte att det kommer bli så mycket läst egentligen. Ska bege mig på en roadtrip mot Kiruna på lördagen tillsammans med en kompis och då kommer läsningen inte höra till högsta prioritet. Jag kommer hem någon gång under måndagen och min veckoplanering blir framskjuten till antingen sent på måndag eller tisdag,men jag har tidsinställt några inlägg.

Just nu håller jag på med Vänd dig inte om av Tove Alsterdal. Den har börjat bli bra efter en seg start. Jag hoppas att jag ska kunna läsa ut den antingen under dagen eller imorgon bitti.

Nästa bok jag har tänkt börja med hoppas och tror jag är mer lättläst, Tårar i havet av Ruta Sepetys. Ser fram emot att läsa den då jag sett många bra recensioner av den och då den handlar om en för mig okänd fartygskatastrof under 2:a världskriget i Östersjön.


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...