3 juli 2017

Veckoplanering v.27

I helgen började jag med Anna och den franska kyssen och har tänkt försöka läsa ut den nu i början av veckan. Såhär långt är den riktigt mysig och härlig.

Nästa bok jag har tänkt försöka hinna med att läsa är Kraften av Siri Pettersen. Det är den sista delen i hennes serie Korpringarna och det skulle kännas så skönt att hinna avsluta ytterligare en serie i år, något som jag annars är väldigt dålig på att göra. Dessutom med tanke på hur Röta slutade så är jag ännu mer spänd på den sista delen.

Om jag hinner läsa något mer och om har riktigt flyt med läsningen så är nästa bok på tur Vänd dig inte om av Tove Alsterdal. Alsterdal ingår i min Boktolva och denna tycker jag verkar riktigt spännande, speciellt med tanke på att den verkar ha en koppling till Beckomberga.



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...