12 juli 2017

Läs-a-lot sommar dag 8

Gårdagen blev det i alla fall lite mer läst än i helgen. Det dåliga vädret hjälpte nog också till och det verkar bli liknande väder idag med regnskurar och bara grått. Nu är det bara idag kvar av läs-a-lot: en och jag känner mig ändå nöjd med läsningen. Ska försöka få upp en sammanfattning totalt innan helgen, men imorgon har jag tandläkarebesök och på fredag så är det begravning på agendan.

Jag håller just nu på med Tårar i havet och det skulle ju vara kul om jag kunde läsa ut den idag. Den är ju lättläst så jag hoppas att jag ska hinna det.

Läs-a-lot sommar arrangeras av Nelly.

Antal lästa sidor dag 8: 115
Antal lästa sidor dag 7: 0
Antal lästa sidor dag 6: 0
Antal lästa sidor dag 5: 20
Antal lästa sidor dag 4: 264
Antal lästa sidor dag 3: 115
Antal lästa sidor dag 2: 277
Antal lästa sidor dag 1: 200

Totalt antal lästa sidor: 991
Utlästa böcker: 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...