2 juli 2017

Månadens bästa bok: juni

Månadens bästa bok är en utmaning som Mia håller i. Deltog i den utmaningen även förra året, och fortsätter med den i år. Utmaningen är helt enkelt att välja ut den bästa boken man läst varje månad.

I juni läste jag 6 böcker, de allra flesta var ändå bra men det var bara en enda bok som verkligen stack ut från mängden och det var Leona: tärningen är kastad av Jenny Rogneby. Den var riktigt spännande och kändes på något sätt väldigt ny i sin genre. Karaktärerna, speciellt Leona, är väldigt intressant och hon går verkligen sina egna vägar för att få det hon vill ha. Jag längtar redan tills att jag läser den andra delen! Recensionen kommer att länkas senare när den har publicerats. 




11 kommentarer:

  1. Denna bok tyckte jag också var bra och annorlunda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar till att läsa de ändra delarna också :)

      Radera
  2. Har sett boken på nätet. Nu blev intresset väckt än mer.

    SvaraRadera
  3. Jag måste göra något åt den här hyllvärmaren...

    SvaraRadera
  4. Jag gillade också den boken

    SvaraRadera
  5. Den blev jag ju nyfiken på i början, glömde tydligen bort den sen, tack för påminnelsen.

    SvaraRadera
  6. Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...