24 juli 2017

Veckoplanering v.30


Ny vecka och den här veckan så jobbar jag dessutom helg. Hann med att läsa rätt mycket i helgen ändå, trots att jag har åkt på någon variant av sommarförkylning och att det var byafest i helgen. Har inga speciella planer för veckan, men hoppas i alla fall på bra väder.

Jag läser fortfarande Barnmorskan i East End av Jennifer Worth, men skulle tro att jag läser ut den idag då jag inte har speciellt mycket kvar av den. Var ännu bättre än vad jag trodde och det är fascinerande och berörande läsning. 

Nästa bok på agendan är Annabelle av Lina Bengtsdotter som jag fick som recensionsexemplar för ett bra tag, men har prioriterat en del biblioteksböcker men nu ska jag äntligen läsa denna hyllade deckardebut. Ser fram emot att läsa den verkar som en riktigt bra sommardeckare. 

Tänker även sätta upp en tredje bok på planeringen men vi får se om jag hinner med den och det är Slutet av Ursula Poznanski. Jag har läst de tidigare två delarna i serien och nu har jag tänkt mig att jag ska ta och avsluta den här serien också. De första böckerna var jag riktigt förtjust i, men har glömt en del från de delarna men det brukar ju komma tillbaka när man börjar läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...