3 juli 2017

Nytt i bokhyllan: juni

Jag har inte visat upp några av de böcker jag har fått eller köpt under några månader, men just nu är jag för lat för att ta bilder och visa upp dem. Tänkte ändå att jag ska visa upp de böcker som har kommit hem till mig i juni.

Fick en överraskning i postlådan i början av månaden och det var Mitt liv av Caitlyn Jenner. Ska erkänna att jag inte alls har följt Kardashians eller Jenners, men lite grann har man ändå snappat upp. Detta är kanske inte en bok som jag själv skulle ha valt att läsa, men den var ändå intressant, om än väldigt svår att betygsätta.

Jag fick även hem Annabelle av Lina Bengtsdotter. Det är hennes debut och jag ser fram emot att läsa den. Handlingen låter intressant och det verkar vara en spännande småstadsdeckare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...