14 juli 2017

Helgens läsning

Idag har vi varit på begravningen, känns rätt skönt att ha gjort bort det, då begravningar knappast hör till något som jag är speciellt förtjust i. Nu är det i alla fall min sista lediga helg innan jag börjar jobba på måndag igen. Tiden har verkligen gått fort, men jag har fått mycket läst då det  varit en hel del regniga och blåsiga dagar. Jag kan slå vad om att  när jag börjar jobba igen så kommer det fina vädret.

Jag håller på med The Geopgraphy of You and Me av Jennifer E. Smith. Såhär långt är den ganska bra, men jag saknar lite tempo i boken. Den verkar också rätt somrig och lättsam. Jag hoppas jag ska hinna läsa ut den i helgen.

Nästa bok jag har tänkt börja med är en biografi och det är Barnmorskan i East End av Jennifer Worth. Jag är ju ett stort fan av tv-serien så det ska bli riktigt spännande att läsa böckerna också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...