13 juli 2017

Sammanfattning av läs-a-lot sommar 2017

Tänkte att jag nu skulle sammanfatta läsningen under min läs-a-lot. Det var första gången jag var med i en läs-a-lot och jag tyckte det var riktigt roligt. Att jag hann läsa så pass mycket beror nog mycket på att jag hade semester och var mer ledig än vanligt. Jag är riktigt nöjd över det jag har hunnit med att läsa, fast jag ändå önskar att jag hade hunnit med att läsa lite mer.

Den sista dagen gick läsningen riktigt bra, jag hann avsluta Tårar i havet av Ruta Sepetys och börja så smått med nästa bok.

Totalt under min läs-a-lot hann jag avsluta 3, rätt tjocka böcker och börja med en fjärde bok. De böcker jag hann läsa ut var Kraften (Pettersen), Vänd dig inte om (Alsterdal) och sist Tårar i havet (Sepetys).

Antal lästa sidor dag 9: 325
Antal lästa sidor dag 8: 115
Antal lästa sidor dag 7: 0
Antal lästa sidor dag 6: 0
Antal lästa sidor dag 5: 20
Antal lästa sidor dag 4: 264
Antal lästa sidor dag 3: 115
Antal lästa sidor dag 2: 277
Antal lästa sidor dag 1: 200

Totalt antal lästa sidor: 1316
Utlästa böcker: 3

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...