2 juli 2017

Månadsutvärdering juni 2017

Lästa böcker i juni:
1. När jag hör din röst - Stephenie Meyer
2. Damernas detektivbyrå - Alexander McCall Smith
3. Leona: tärningen är kastad - Jenny Rogneby
4. Förföljd av det förflutna - Nora Roberts
5. Mitt liv - Caitlyn Jenner
6. Det förlovade landet - Mari Jungstedt

Manliga författare: 1
Kvinnliga författare: 5

Amerikanska författare: 3

Brittiska författare: 1
Svenska författare: 2

Antal lästa sidor: 2144
Medelbetyg: 3

Snyggast omslag: När jag hör din röst

Månadens bästa bok: Leona: tärningen är kastad
Månadens överraskning: Leona: tärningen är kastad
Månadens besvikelse: När jag hör din röst

Kommentar
Ändå en helt hyfsad läsmånad, fast jag önskade att jag hade hunnit läsa mer. Med tanke på att vi ägnade sista veckan åt flytten så är jag ändå nöjd, men jag hoppas på fler böcker i juli. Är inte så nöjd med kvaliten, de flesta kändes rätt medelmåttiga, det var bara en som verkligen stack ut.

Om månadens bästa och överraskning: Helt galet spännande och jag längtar tills jag läser andra delen!
Om månadens besvikelse: Irriterade mig otroligt mycket på karaktärerna, speciellt Bella.



Filmer och Tv-serier:
Follow the Money S2E9-S2E10 (säsongsavslutning)
Hotell Transylvanien 2
Morden i Midsomer S19E1
RED
Seinfeld S3E1-S3E22 (säsongsavslutning)
Summer Love
Unbreakable Kimmy Schmidt S3E4-S3E13 (säsongsavslutning)


Månadens bästa: Follow the Money
Månadens överraskning: Follow the Money
Månadens besvikelse: RED

Kommentar
Blev inte så mycket vare sig serier eller film nu i juni, men å andra sidan kanske det är bra man gör annat än att bara se på serier och film. Såg ändå några filmer, Hotell Transylvanien 2 var riktigt bra och underhållande och Summer Love kändes verkligen somrig och var otroligt mysig. Hade totalt missat att Morden i Midsomer har kört igång igen, men hann med att se det i alla fall. Även det avsnittet var riktigt bra.

Om månadens bästa och överraskning: Väldigt spännande med ett oväntat men ändå väntat slut.
Om månadens besvikelse: Motsvarade inte riktigt mina förväntningar, men den var ändå inte direkt dålig. 

3 kommentarer:

  1. Boken om Leona borde jag verkligen ta mig an också. Tycker det börjar bli väldigt många böcker jag säger så om, men det händer liksom aldrig... :o

    SvaraRadera
  2. Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...