7 juli 2017

Läs-a-lot sommar dag 3


Under gårdagen blev det inte lika mycket läst som de tidigare dagarna, men jag är ändå nöjd med läsningen så här långt. Trots ett akutbesök hos tandläkaren som ligger 1,5 timme bort enkel väg och brödbakning på kvällen så hann jag ändå läsa rätt många sidor.

Håller på med Vänd dig inte om av Tove Alsterdal, den är riktigt spännande nu när jag kommit in i den ordentligt, tyckte den var lite seg i början och det hela utvecklar sig till en intressant och aktuell historia. Min förhoppningen är att jag ska hinna läsa ut boken antingen idag eller imorgon bitti.

Läs-a-lot sommar arrangeras av Nelly.

Antal lästa sidor dag 3: 115
Antal lästa sidor dag 2: 277
Antal lästa sidor dag 1: 200

Totalt antal lästa sidor: 592
Utlästa böcker: 1

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...