1 april 2016

Helgens läsning

Tänkte att jag precis som vanligt skulle presentera vad jag läser i helgen. Idag är det min lediga dag och sen ska jag jobba hela helgen så idag blir det att göra lite nödvändiga ärenden men jag hoppas jag kommer kunna sätta mig ner och läsa ut Jag är pilgrimen, har bara drygt hundra sidor kvar och den är så snabbläst att det inte borde vara något problem.



Jag tänker också påbörja Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald. Jag fick den för flera år sedan när den var nyutgiven och jag började läsa på den men sen så rann det bara ut i sanden. Den här gången tänker jag avsluta boken.


4 kommentarer:

  1. Båda dessa böckerna finns på min TBR. Hoppas hinna med någon av dem snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har just läst ut Pilgrimen och den var såå bra! :) Jag har höga förhoppningar på Broken wheel också :)

      Radera
  2. Recensera gärna Bivald-boken. Jag har den och började läsa men kom inte riktigt in i den. Kanske ger den en andra chans.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...