18 april 2016

Veckoplanering v. 16


Under veckan som var hann jag inte med att läsa speciellt mycket, jag jobbade dessutom helg och efter att ha jobbat helg så har jag inte så mycket energi kvar. Dessutom ska jag jobba idag också, men det är bara en kortare dag och sen är jag ledig på tisdagen vilket behövs!

Under veckan har det trillat in några recex så jag måste försöka prioritera dem i veckan.

Innan jag kan börja på någon annan bok så tänker jag läsa ut När livet börjar om av Lucy Dillon. Jag tycker boken är bra, men att tempot är lite väl långsamt ibland.

Jag fick hem Nakenlek av Katerina Janouch som ett recex och den har jag tänkt läsa i veckan, den är bara lite drygt 200 sidor och den verkar lättläst.

Om jag hinner läsa mer kommer jag nog börja på antingen Ljug för mig av Becca Fitzpatrick eller En orolig grav av Elly Griffiths.

2 kommentarer:

  1. Det låter som bra planer tycker jag! Nakenlek ska jag också ta tag i så snart som möjligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt rätt så nyfiken på den!:)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...