15 april 2016

Helgens läsning

Idag har jag varit ledig och då har jag passat på att göra lite tråkiga saker, som att tvätta till exempel, men jag har också hunnit se lite på serier och läsa. Precis som vanligt tänkte jag visa upp vad jag läser nu i helgen.

Jag jobbar från lördag till måndag eftermiddag, så speciellt mycket lästid har jag inte. Den bok jag håller på med just nu är När livet börjar om av Lucy Dillon. Jag gillade den första boken av Dillon som jag läste i höstas men måste säga att jag har svårare att komma in i den här boken.




2 kommentarer:

  1. Har bara läst en av Dillons böcker innan och den gillade jag. Kommer nog läsa den här någongång också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste Ensamma hjärtan och hemlösa hundar tidigare av henne, men jag tycker att denna bok hade längre startsträcka.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...