25 april 2016

Veckoplanering v.17


Under veckan som var hann jag faktiskt med att läsa en hel del och böckerna jag läste var också riktigt bra! Den här veckan jobbar jag rätt så långa dagar, men jag är i alla fall ledig till helgen så jag hoppas hinna med en hel del läsning då.

I helgen började jag på En orolig grav av Elly Griffiths så den hoppas jag läsa ut nu i början av veckan och jag har inte så hemsk mycket kvar heller.

Sen kommer jag nog börja på Ljug för mig av Becca Fitzpatrick, som är ett rec-ex. Den verkar väldigt lättläst och spännande så jag hoppas den går bra att läsa.

Jag kommer skriva upp ytterligare en bok på min planering och det är Glastronen av Sarah J. Maas som just har kommit på svenska. Jag har lånat den från biblioteket och börjar känna att jag måste börja med den snart så att jag hinner lämna tillbaks den i tid.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...