26 april 2016

Top Ten Tueday 26 april: Top Ten Bookworm Delights

Precis som vanligt på tisdagar tänkte jag delta i Top Ten Tuesday. Idag är ämnet Top Ten Bookworm Delights.

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka ämnet, men jag väljer att lista några av de saker som jag tycker när det gäller böcker och läsning. 

1. En dag utan måsten där man bara kan ligga och läsa hela dagen.

2. Bokpaket!

3. Bli så inne i en bok att man totalt glömmer världen runt omkring sig. 

4. Att lyckas rekommendera en bok till någon som hen tycker om.

5. Gå på bibliotek eller i en bokhandel och bara titta på böcker. 

6. Känslan av att ha många böcker hemma som man ser fram emot att läsa. 

10 kommentarer:

  1. Jag skriver under på alla punkter :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja de är nog ganska självklara för många boknördar :)

      Radera
  2. Superbra punkter, speciellt nummer 1!

    SvaraRadera
  3. Å älskade böcker! Alla punkterna är toppen :)

    SvaraRadera
  4. Bra lista! Håller med om alla punkter. :) Böcker är verkligen lycka! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, livet skulle vara så otroligt fattigt utan böcker! :)

      Radera
  5. Håller 100% med. Böcker i alla former är bra <33

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...