5 april 2016

Top Ten Tuesday 5 april: Ten Bookish People You Should Follow On Youtube

Dagens ämne i Top Ten Tuesday är Ten Bookish People You Should Follow On Twitter/Instagram/Youtube/Snapchat/Facebook -- you pick the platform of your choice to talk about all the interesting bookish people to follow! 

Det är först på den senaste tiden som jag har upptäckt booktubers och jag tycker det är riktigt roligt att titta på så jag kommer tipsa om några utav dessa. Länkarna går till deras youtube-kanal.

1. Vlogbrothers där författaren John Green tillsammans med sin bror Hank gör videos som verkligen handlar om allt möjligt. Jag tycker mycket om att se deras videos, de kan vara både roliga och lärorika. I den senaste videorna har John Green besökt ett flyktingläger tillsammans UNHCR och fått träffa flera utav flyktingarna där som ofta är barn och ungdomar. 

2. Epic reads.

3. Peruse Project.

4. Jesse the reader.

5. Hails Hearts Nyc.

6. Lindsey Rey.

7. Kellys BookSpill.

8. Heather Forever Books. 

4 kommentarer:

  1. Jag tittar nästan aldrig på youtube, eller nej, jag gör inte det. Möjligtvis kan jag se någon musikvideo eller filmtrailer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går i perioder för mig, men jag brukar kolla åtminstone nån gångi veckan :)

      Radera
  2. Spännande :) Jag har faktiskt lite svårt för att sitta och titta på filmer på youtube, så booktubers har nästan gått mig helt förbi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Booktubers tycker jag är roligt att se på :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...