6 april 2016

Månadens bästa bok och Spänningsutmaningen: Mars

Nu tänkte jag bara visa upp lite kort vilken bok jag läste i Spänningsutmaningen och vilken bok som blev månadens bästa bok i mars. Bägge utmaningarna hålls i av Mias bokhörna.


Spänningsutmaningen
Den bok jag läste var Snövit ska dö av Nele Neuhaus. Det var en riktigt bra bok som verkligen bara blev bättre och bättre ju mer man läste. Den utspelar sig i en liten tysk by där alla känner alla och det bidrog verkligen till spänningen.

Snövit ska dö blev också Månadens bästa bok. Jag tyckte verkligen att den var spännande och hade intressanta karaktärer.


2 kommentarer:

  1. Snövit ska dö har jag läst och den var ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte den var riktigt bra men jag hade hellre velat läsa serien från början

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...