4 april 2016

Veckoplanering v. 14


Igår hade jag tänkt delta i en smakebit på söndag men jag hade lite databekymmer så det blev inte av. Förhoppningsvis så har jag lyckats fixa till datorn så att den ska funka nu. I veckan hann jag i alla fall läsa ut Pilgrimen och börja så smått på den bok jag håller på med just nu, Läsarna i Broken Wheel rekommenderar av Katarina Bivald. Målet blir att läsa ut den i veckan.

Jag hoppas också hinna börja på Eleanor & Park av Rainbow Rowell, det är en författare som jag varit nyfiken på länge och ser fram emot att läsa.

Jag är dessutom ledig både idag, på torsdag och hela helgen så jag hoppas på att kanske till och med hinna börja på När livet börjar om av Lucy Dillon.

Sen håller jag också på att läsa novellerna ur novellerna för världens barn, under de senaste veckorna har jag inte hunnit läsa några men jag hoppas att hinna läsa åtminstone en novell den här veckan.

4 kommentarer:

  1. Pilgrimen är ju ingen tunn bok precis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det kan man inte påstå att det är! :)

      Radera
  2. Åh, jag älskade Eleanor & Park. Även När livet börjar om är bra. = )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nästan bara hört bra saker om Eleanor & Park så mina förväntningar är höga! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...