19 augusti 2016

Helgens läsning

Första jobbveckan är gjord och nu känns det som att man börjat komma in i sina rutiner igen. Idag slutade jag i alla fall rätt så tidigt så då körde jag hem, är ledig i tre dagar så ska passa på att ta vara på tiden.

Jag vet inte riktigt hur mycket läsning jag kommer hinna med i helgen, det känns som att det är rätt så fullt upp. I helgen är det hösthelg i min lilla by och det innebär att det på lördagen är marknad med lokala försäljare och fisketävling på söndagen så största delen av tiden kommer att gå till det.

Ikväll ska vi dessutom hjälpa till att ställa iordning inför marknaden, men jag hoppas ändå att jag kommer få en del läst.

Den bok jag håller på med just nu är Från och med du av Mhairi McFarlane, tyckte verkligen om den första boken jag läste av henne så hoppas att denna är ungefär likadan. Jag hoppas att jag ska hinna läsa ut den i helgen, då jag dessutom måste lämna igen den på biblioteket rätt snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...