8 augusti 2016

Veckoplanering v.32


Veckorna bara rusar förbi! Nu har jag bara en vecka kvar av semestern innan det är dags att börja jobba igen. Tänkte att jag skulle ta och visa upp vad jag har tänkt läsa i veckan. För övrigt är jag också riktigt nöjd med förra veckans läsning och att böckerna har varit så bra.

Igår började jag på Stöld av babian av Anna Karolina. Verkar riktigt bra faktiskt, även om jag inte vant mig med språket än. Men spännande är den i alla fall!

Jag räknar med att jag kommer hinna läsa ut den och kanske även nästa bok som är En god man av Reidar Jönsson. Den är ett recensionsexemplar som har recensionsdag först i september, men jag har sneglat på den hela sommaren och nu tycker jag att det  är dags.

Den är inte speciellt tjock så jag hoppas att jag i alla fall ska hinna börja med Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän) av Jonas Jonasson. Har haft ett sug efter lite roligare böcker så de två senare på listan borde ju kvala in till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...