22 augusti 2016

Veckoplanering v.34

Den här veckan är jag bara ledig måndag och fredag, då jag ska jobba helg så tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna med speciellt mycket läsning. Jag hoppas att jag ska lyckas hitta någon form av rutin i mitt läsande och hitta tid till att läsa lite varje dag, för en del gånger kan det gå några dagar utan att jag läser någonting alls.

Igår kväll läste jag ut den bok jag höll på med så idag har jag också tänkt börja på Gideons ring av Carin Gerhardsen, känns som att det passar rätt så bra med en lättläst deckare.

Sedan har jag också lånat seriealbumet Lilla Berlin 2 av Ellen Ekman på bibblan och tänker att jag ska hinna läsa det också. Fastnade verkligen för det första seriealbumet och jag gillar verkligen hennes seriestrippar.

Om jag mot all förmodan skulle hinna med att läsa mer, så blir nästa bok jag börjar Eligible av Curtis Sittenfeld, som vad jag har förstått ska vara en modern version av Stolthet och fördom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...